About This Project

Διαμόρφωση brand έπειτα από στρατηγικό σχεδιασμό, ανάλυση αγοράς και ανάλυση ανταγωνισμού. Κάθε brand ειδικά στο ξεκίνημα του χρειάζεται ξεκάθαρη και ευδιάκριτη τοποθέτηση τόσο για την εκπόνηση των στόχων του όσο και για τη δημιουργία ενός συνεπούς community.

 

Τι προσφέρουμε;

 

 

 

 

 

Brand Purpose: Ποιοι οι λόγοι που δημιουργήθηκε το brand, τι ευελπιστεί να πετύχει μακροπρόθεσμα;

 

 

Brand Vision: Πώς θα καταφέρει να πετύχει τους στόχους του; Πού τοποθετείται σε μερικά χρόνια;

 

 

 

 

Brand Values: Ποιοι είναι οι άξονες και οι αρχές που το brand θεμελιώνεται και συνεχίζει να εξελίσσεται;

 

 

 

 

 

Brand Personality: Ο τόνος φωνής του brand, η οπτικοποίηση του σε κάθε σημείο επαφής με τον καταναλωτή, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης.

 

 

 

 

Category
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Tags
Branding, Logo, Packaging, Εταιρική Ταυτότητα