Project Description

Διαχείριση του επαγγελματικού προφίλ σας στο Instagram

Το Instagram τα τελευταία χρόνια αποτελεί τον βασιλιά των κοινωνικών δικτύων. Γνωρίζατε ότι το 63% των καταναλωτών πριν αποφασίσουν σε ποιό brand θα καταλήξουν, κάνουν σχετική αναζήτηση στο Instagram;
Η δύναμη της εικόνας (και αυτής που επιλέγετε προς τα έξω), είναι πλέον στοχευμένη, μεθοδική και μετρήσιμη. Τα εργαλεία (tools) που μελετάμε, είναι ο πλέον βέλτιστος τρόπος επιλογής της marketing στρατηγικής για την εκάστοτε επιχείρηση.
Η προτεινόμενη στρατηγική των αναρτήσεων και γενικότερα της επικοινωνίας μέσω Instagram χωρίζεται σε δύο κατηγορίες. Από την μία έχει ως σκοπό τον εμπλουτισμό της εικόνας της επιχείρησης με συνδυαστικού χαρακτήρα αναρτήσεις που θα εκτείνονται πέρα από την ήδη υπάρχουσα πολιτική της οπτικής αναβάθμισης. Σκοπός είναι η παροχή αναρτήσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας προκειμένου να παγιωθεί η αίσθηση
του brand. Η συγκεκριμένη τακτική (ορισμός content marketing), αποδεδειγμένα καταφέρνει να μετατρέψει τα “μάτια” που βλέπουν το προφίλ, σε ενεργούς πελάτες. Από την άλλη, είναι σημαντική η άμεση επικοινωνία σημαντικών γεγονότων της επιχείρησης με το υπάρχον κοινό. Προσφορές, event, αλλαγές και εξελίξεις, όταν μοιράζονται με το κοινό εντείνουν τις σχέσεις εμπιστοσύνης, κάνοντας σας να παραμένετε στο ενδιαφέρον
των καταναλωτών αφότου έχουν αγοράσει κάτι από εσάς.
Με άξονα τα παραπάνω, οι αναρτήσεις θα γίνονται με πρωτογενές περιεχόμενο που θα έχει παραχθεί. Το πρωτότυπο περιεχόμενο είναι αυτό που κάνει τις σελίδες να ξεχωρίζουν ανάμεσα στην πληθώρα των καθημερινών πληροφοριών και αναρτήσεων.
Αναφορικά με την πολιτική της αύξησης followers και της επικρότησης των χρηστών με likes και reposts, θα εμπλουτιστεί η επικοινωνιακή πολιτική. Μερικά από τα κέρδη μιας συνεπούς online στρατηγικής στην πλατφόρμα του Instagram είναι:

  • Αύξηση των Ακόλουθων
  • Μεγαλύτερη αλληλεπίδραση του κοινού
  • Σωστή πληροφόρηση του κοινού
  • Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού (φωτογραφία, βίντεο, motion graphics, γραφιστικά)
  • Δημιουργία Διαγωνισμών με στόχο τη διεύρυνση του αγοραστικού κοινού
  • Stories με στόχο την επίτευξη αυξημένου reach
  •  Δημιουργία χορηγούμενων διαφημίσεων
  •  Remarketing