Project Description

Διαχείριση της επαγγελματικής σελίδας σας στο  Facebook

Η Facebook σελίδα που θα αφορά τη δραστηριότητα της επιχείρησης σας, είναι ένα ακόμα
παράθυρο και σημείο επαφής του καταναλωτή με το brand σας, σε ένα νέο κανάλι
επικοινωνίας.
Οι δημοσιεύσεις, το ωράριο λειτουργίας, το about, ακόμα και νέα για θέσεις εργασίας και
δράσεις της επιχείρησής σας, είναι πληροφορίες που οι χρήστες της πλατφόρμας θέλουν να
έχουν πρόσβαση ώστε να ενημερώνονται για τα brands που επιλέγουν να ακολουθούν.
Μία επαγγελματική σελίδα στο Facebook αποτελείται λοιπόν από πολλά διαφορετικά
κομμάτια ώστε να είναι ολοκληρωμένη.
Γνωρίζατε ότι το ίδιο περιεχόμενο αν ανέβει σε διαφορετικές ώρες στην πλατφόρμα του
Facebook θα αποκτήσει και διαφορετική απήχηση;
Η μελέτη για τις ώρες και μέρες που είναι καταλληλότερες για posts είναι ένα από τα πιο
ισχυρά εργαλεία που μας επιτρέπει να απευθυνόμαστε στο σωστό κοινό για την
εκάστοτε επιχείρηση.
Έπειτα αναλύουμε τα insights της σελίδας βγάζοντας συμπεράσματα για το πότε οι
χρήστες που έχουν κάνει Like στη σελίδα είναι ενεργοί και τι ενδιαφέροντα έχουν. Με
βάση αυτή τη μελέτη αποφασίζεται και η στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου η οποία
είναι πιο κοντά στα ενδιαφέροντα των χρηστών που θέλουν να επιβραβεύσουν με την
αλληλεπίδραση τους το brand. Επιπλέον μελέτη για τη βέλτιστη απόδοση των
χορηγούμενων σε σχέση με τα ενδιαφέροντα τοποθεσία, φύλο, ηλικία κλπ. τα οποία
σχετίζονται με το κοινό της σελίδας συν το επιπλέον κοινό που θέλουμε να στοχεύσουμε
εκτός των φίλων σελίδας. Η δημιουργία του εξατομικευμένου κοινού σας με βάση την
αγοραστική τους συμπεριφορά είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο που χρησιμοποιούν οι
επιχειρήσεις τόσο για την άμεση διαφημιστική στόχευση όσο και για τον
πολλαπλασιασμό και τη διεύρυνση του ήδη υπάρχοντος κοινού.
Η χορηγούμενη στόχευση γίνεται συγκεκριμένες ώρες της ημέρας για το maximum CTR
(click through rate) και engagement.

  • Δημιουργία κειμένων των αναρτήσεων
  • Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού (φωτογραφία, βίντεο, motion graphics, γραφιστικά)
  • Δημιουργία Διαγωνισμών
  • Δημιουργία χορηγούμενων διαφημίσεων (Facebook Ads)
  • Remarketing