Project Description

Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης

Τι είναι η εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης και γιατί έχει σημασία;
Εταιρική ταυτότητα ή αλλιώς το προφίλ μιας εταιρείας ή πιο απλά η απάντηση στην ερώτηση “Ποιοί Είμαστε;”
Είναι η ειδοποιός διαφορά που καθιστά εσάς και το προϊόν σας αναγνωρίσιμο στον κόσμο
και τους εν δυνάμει καταναλωτές σας.
Μεγάλα brands έχουν ταυτιστεί με χρώματα, σχήματα, ακόμα και με κοινωνικές θέσεις.
Η συνοχή, η συνέπεια και η στρατηγική που ακολουθεί ένα brand name, είναι αυτά που το
κάνουν να ξεχωρίζει, να έχει ταυτότητα και μακροπρόθεσμα να πετυχαίνει τους στόχους του. Τα παρακάτω αποτελούν τα εργαλεία προώθησης ενός brand στην αγορά. Είναι
ουσιαστικά ο σχεδιασμός της υλικής έκφρασης και ταυτόχρονα της άυλης ταυτότητας
μιας εταιρείας.

● Στρατηγική
● Λογότυπο – Επανασχεδίαση
● Συσκευασία

Η σωστή στρατηγική βοηθά την επιχείρηση να θέσει πραγματικούς στόχους, μέσα από
τον εντοπισμό νέων δυνητικών ευκαιριών, αλλά και την πρόβλεψη πιθανών μελλοντικών
απειλών, που θα μπορούσαν να ανατρέψουν τον σχεδιασμό της.
Εντοπίζει και αναδεικνύει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, συντελώντας
έτσι στην διαφοροποίηση της από τον ανταγωνισμό.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε υγιή επιχείρηση, είναι μοναδικό και συνεπές
στα μάτια του καταναλωτή.

Δημιουργία Λογοτύπου:
Το λογότυπο και σύμβολο μιας επιχείρησης είναι για πάντα. Γίνεται αναγνωρίσιμο από
το ευρύ κοινό και “εσωκλείει” την ταυτότητα του brand name. Η εύστοχη αποτύπωση της
ταυτότητας, του ύφους και της δραστηριότητας μιας επιχείρησης λοιπόν, είναι αυτή που
τραβάει το ενδιαφέρον του πελάτη και κάνει την επιχείρηση σας πιο οικεία απέναντι του,
δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης.

Συσκευασία:
Κάθε σημείο επαφής του πελάτη με την επιχείρησή σας έχει τη δική του σημασία στη
συνολική εμπειρία του καταναλωτή. Μία παράμετρος που τα τελευταία χρόνια έχει
μεγάλο αντίκτυπο στη θετική εμπειρία του καταναλωτή είναι αυτή της σωστής
συσκευασίας.
Μεγάλο ποσοστό της τελικής αγοράς ενός προϊόντος γίνεται στο σημείο πώλησης του.
Αυτό καθιστά το packaging ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που μια εταιρεία οφείλει να
χρησιμοποιεί σωστά.