ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ SOCIAL MEDIA: Η ΝΕΑ ΤΑΣΗ

 Σήμερα οι περισσότεροι καταναλωτές δαπανούν πολλές ώρες από τη ζωή τους μπροστά από μία οθόνη. Μερικοί προτιμούν αυτόν το τρόπο να ψυχαγωγηθούν, άλλοι επειδή δουλεύουν μέσω υπολογιστή και είναι και μια άλλη κατηγορία ανθρώπων, οι οποίοι επιλέγουν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους online.

Ανεξάρτητα από το πόσο συχνά ή όχι ψωνίζετε, ο τρόπος αγορών έχει αλλάξει και έχει μεταφερθεί στην ψηφιακή εποχή. Θεωρείται όμως φυσιολογικό να πραγματοποιούνται οι αγορές μέσω των social media;

Η πανδημία Covid-19 έχει αλλάξει την καθημερινή μας ζωή και επίσης άλλαξε και ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουμε. Λόγω της αναστολής στα καταστήματα, ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο μπορούσαμε να έχουμε πρόσβαση σε must-have κομμάτια μόδας,  και είδη πολυτελείας ήταν αποκλειστικά στο διαδίκτυο.

Στην αρχή του Lockdown, η χρήση των κοινωνικών μέσων εκτοξεύτηκε και σημείωσε τον υψηλότερο αριθμό επιτυχίας. Με τους ανθρώπους να αναγκάζονται να απομονωθούν, η μόνη διέξοδος να είναι η χρήση του instagram, του facebook και του tiktok. Στα τέλη Απριλίου 2021, το Facebook παρουσίασε ρεκόρ, με τους χρήστες να αυξάνονται από 2,6 δισεκατομμύρια σε 3 δισεκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Αυτή η αυξηση χρόνου χρήσης των ανθρώπων στα social media τους έκανε να αναζητήσουν σελίδες στο Facebook και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Και έτσι, οι αγοραστές κατάφεραν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους online αφού δεν ήταν κλειστά τα καταστήματα.

Κατά την διάρκεια που οι άνθρωποι προσπαθούσαν να ικανοποιήσουν τις αγοραστικές τους συνήθειες στο διαδίκτυο, στα social media έγιναν αρκετές ενημερώσεις για να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία των online αγοραστών.

Instagram 

Το instagram ξεκίνησε με την «καρτέλα υποστήριξης μικρών επιχειρήσεων» σε άμεση απάντηση στο Lockdown. Βοήθησε τους χρήστες του να μοιραστούν την υποστήριξή τους για τις τοπικές μικρές επιχειρήσεις σε μορφή Story, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της διαδικτυακής δέσμευσης για αυτές τις επιχειρήσεις.

Facebook  

Η δυνατότητα του “Shops” κυκλοφόρησε για τις μικρές επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στις σελίδες τους στο Facebook και στο Instagram. Έτσι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονταν προς αυτό τον τρόπο για την πώληση των προϊόντων τους με μεγάλη επιτυχία.

Όλες αυτές οι αλλαγές δείχνουν ότι οι αγορές μέσω των social media είναι φυσιολογικές και θα αυξήσουν τη δυναμική της βιομηχανίας του ηλεκτρονικού εμπορίου. 

Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να διασφαλίσετε ότι οι επαγγελματικές σελίδες στα social media είναι βελτιστοποιημένες, επικοινωνήστε μαζί μας, με την Jump Creations, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε και να αναβαθμίσουμε την επιχείρησή σας.